با ثبت نام در سایت 100% بونوس و شارژ هدیهدریافت کنید

بازی حکم آنلاین

بازی حکم انلاین

بازی حکم آنلاین از آن دسته بازی هایی است که دارای قدمت بسیاری بوده و همین ماندگاری بازی در طی سال ها نشان از روند بازی سرگرم کننده و جذاب دارد. اگر شما هم از جمله علاقمندان به بازی حکم آنلاین هستید، بهتر است قبل از هر چیز با روند کلی بازی آشنا شوید. در این بازی که عموماً 4 نفر حضور دارند، دو به دو عضو تیم بوده و با همکاری یکدیگر باید دست های بیشتری را بدست آورند. اول هر دست شخصی به عنوان حاکم بازی انتخاب شده و حکم را معین می کند و همانطور که می دانید تعداد حکم های دست هر تیم می تواند نتیجه بازی را تغییر دهد. اما در عین حال که شانس و تعداد حکم می تواند تاثیرگذارترین عوامل در طی بازی محسوب شود، مهارت بازیکنان هر تیم و هماهنگی آن ها با یکدیگر هم نقش بسیار بالایی در برد نهایی ایشان دارا می باشد. این مهارت با بازی کردن بسیار و کسب تجربه متعدد بدست می آید، در نتیجه در صورتی که شما هم از جمله افراد علاقمند به این بازی هستید، بهتر است با بهترین وبسایت های بازی حکم آنلاین آشنا شده و در عین حال مهارت خود را هر روز افزایش دهید.

حکم آنلاین شرطی

بازی حکم آنلاین شرطی در ابتدا آنطور که نسخه اصلی و بازی با پاسور آن محبوبیت بسیار بالایی دارد مورد استقبال قرار نگرفت، چرا که در بسیاری از سایت های شرط بندی سود نهایی تیم برنده به یک نفر می رسید و بدین ترتیب بسیاری از افراد به دنبال سود شخصی بوده و همکاری تیمی موجود در بازی اصلی بسیار کاهش یافت. اما با درک این موضوع وبسایت های معتبر این بازی اقدام به تقسیم سود نهایی بازی بین هر دو فرد برنده نمودند و با رفع این مشکل تا حدود زیادی بازی حکم هم مورد استقبال واقع شد. در این بازی هم دقیقاً همان قوانین بازی اصلی حکمفرما می باشد و اگر با روند کلی بازی آشنایی دارید، به راحتی می توانید در حکم آنلاین شرطی شرکت نموده و سود های بسیاری را تجربه نمایید. قبل از هر کار سعی کنید با مبالغ کمتر شروع کرده و همچنین از وبسایت های پرطرفدارتر آغاز کنید. این وبسایت ها معمولاً محل بازی افراد بیشتر و حرفه ای تری می باشند و بدین ترتیب شما با استفاده از مشاهده بازی چنین افرادی به مرور زمان حرفه ای تر شده و می توانید خود به یکی از حرفه ای ترین های این بازی تبدیل شوید.

حکم آنلاین شرطی

بازی آنلاین حکم 4 نفره

بازی آنلاین حکم 4 نفره از جمله بازی هایی است که می تواند ساعت ها شما را سرگرم نموده و در صورت آشنایی با نکات و ترفند های مختلف بازی سودآوری بالایی هم برای شما داشته باشد. همانطور که می دانید در این بازی 4 نفر حضور داشته و افراد روبروی هم عضو یک تیم می باشند. این بازی با استفاده از ورق های 52 تایی بازی صورت می گیرد و اساس برد هر تیم بر برد 7 دست بازی استوار است. هر کدام از ورق های بازی دارای ارزش بخصوصی می باشند که از عدد 2 به عنوان کمترین ارزش شروع شده و به سرباز، بی بی، شاه و آس ختم می شود. البته در ابتدای بازی یکی از خال ها توسط حاکم به عنوان حکم بازی معین می شود که ارزش این موارد از سایر کارت ها بالاتر بوده و با استفاده از آن ها می توان سایر کارت ها را برداشت نمود. روند کلی بازی بر همین روند استوار می باشد و در هر دور بازی تیمی که 7 دست را زودتر از تیم دیگر بدست بیاورد برنده بازی می باشد.

بازی آنلاین حکم 4 نفره

سایت بازی حکم آنلاین

پس از آشنایی با بازی حکم و روند های مختلف آن، نوبت به انتخاب سایت بازی حکم مناسب برای شما می باشد. با توجه به محبوبیت بالای این بازی امروزه وبسایت های زیادی اقدام به ارائه این بازی نموده اند، اما وبسایت های تقلبی بسیاری هم مشاهده می شوند که می توانند به راحتی باعث از دست رفتن سرمایه شما شوند. با این تفاسیر بهتر است ابتدا معتبرترین وبسایت های موجود در این زمینه را بشناسید تا با خیالی آسوده تر بتوانید در این بازی محبوب شرکت کرده و با سایر افراد در سرتاسر جهان لحظات هیجان انگیزی را تجربه کنید. به عنوان مثال وبسایت هایی همچون پابلو بت، جت بت، هات بت، بت بال 90 و موارد معتبر مشابه از جمله محبوب ترین وبسایت های بازی حکم می باشند. یک سایت بازی حکم آنلاین باید بتواند برای شما درگاه مستقیم پرداخت امن را فراهم نموده و در عین حال از محبوبیت بالایی برخوردار باشد تا امکان بازی با افراد حرفه ای تر و هم تیمی های باتجربه تر برای شما میسر شود. معمولاً چنین وبسایت هایی به شما بونوس های مناسب و معتبری را هم در شرایط مختلف ارائه می دهند و بدین ترتیب شما بیش از پیش تشویق به انجام بازی حکم آنلاین خواهید شد. حال که با تعدادی از معتبرترین وبسایت های موجود در این زمینه آشنا شدید، نوبت شماست که با کسب مهارت بیشتر در این بازی به سودآوری بیشتری هم دست یابید.

سایت بازی حکم آنلاین

دکمه بازگشت به بالا